HeaDache

Ya allah semalam punya la sakitnya kepala aku nie..sampai aku tak leh nak buat keje langsung..kalau sakit je tak per nie sekali ngan pusing-pusing(tak tau nak maksudkan) tgk sikit pening nak kata pk banyak tak jugak..nak kata ada darah tinggi semalam dah check normal jer 110/70..doc kata ok..so aku pun berehat la..makan ubat..ubat mengantuk pulak..yang si aqeem pulak asyik mengacau lagi sakit kepala dengan melawan ngantuk..nasib baik la hubby aku balik lunch dia amik aqeem antar pergi umah mama..so aku leh la rest sikit..tanpa gangguan aqeem..
kul 2.00pm aku rasa terlelap kot aku macam tak sedar mungkin sebab ubat tu kot..last sekali sampai hubby balik baru sedar..hubby kejutkan tersedar macam rasa pening tu dah ok sikit..alhamdulilah..syukur sangat..hope so tak jadi lagi..

Comments

  1. baby, ko pun kene take care gak ni.. tetiba jer sakit pala, biasalaa... musim x tentu skrg ni.. mkn ubt n rest bebanyak kay... :)
    untung ada hubby....

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts