HapPy BiRthDaY HubBy, KiKin N AqEem...


Birthday disambut awal sehari coz anak buah aku yang sorang nie awal sehari..Citernya macam nie kakak n abang aku ada balik sini so anak buah aku yang sorang nie birthdaynya jatuh pada 03.10 hubby aku pulak 04.10..Kakak aku planning nak buat untuk anak dia malam tu, aku kata baik join sekali sambut jer senang..So kami pun beli la 2 kek..One 4 kikin one 4 my hubby..
Sambut family jerr..Syok jugak lama tak berkumpul macam tu walaupun family kecil tapi bila semua ada meriah pulak rasanya...
Untuk hubby aku mengucapkan selamat hari lahir yang ke 26..Terima kasih sayang menjadi suami yang paling caring, loving , romantic, kelakar make me happy always..hikhik..Semoga dipanjangkan umur dimurahkan rezeki..insyallah..
To Kikin also belajar rerajin k, jangan lupa mummy..hihihi..
Alahai sian anak aku yang sorang nie..Happy birthday yang ke 1 tahun 6 bulan..Sekarang dah pandai cakap sikit-sikit tapi amik yang ujung je la..bahasa jerman still ada lagi..riuh rendah umah dibuatnya..kalau dapat jerit satu rumah kasih gegar..hahaha..seronok melayan coz dah pandai mengusik orang..

Comments

Popular Posts