TaHnIaH....

salam all...lama tak berblog nie..rindu nak menulis...tapi tak tau nak mu la dari mana..coz banyak sangat yang terjadi dalam masa 1 month nie..kita mula dari yang happy dulu ok..
First of all Congrat to Bro Azman and Sis Ida..yang sudah menimang cahaya mata yang pertama..baby boy..Muhammad Alimin Rusydan pada 04.1.10..3.49kg...
Aku pun dah mula start keje baru alhamdulilah..kenapa aku berhenti?mungkin banyak yang tertanya-tanya..tu yang menjadi isu aku sampai hari nie..tempat keje lama tu kan dah bagus..tapi tu la semua tak tau..kalau pengurusannya teruk sapa nak tunggu..so tak payah la aku nak citer apa-apa kat sini..yang penting aku happy skang kat tempat baru..
Ehmm..banyak nak citer anak aku pulak sibuk mengacau..so ok cukup la update sikit-sikit..daaaa...

Comments

Popular Posts