BerCutI...

Lama dah aku tak buat en3 kat blog n ie..rasa macam tak pandai dah nak menulis..hihihi..almaklum la aku skang dah start keje baru..so tersangat la busy..insyallah lepas nie akan ku aktifkan balik blog nie...
Aku sekarang tengah bercuti kat cameron highland tempat yang paling dekat dengan area Ipoh..Tak tahu bepa hari nak lepak kat sini..Aku kat sini tak payah nak sewa hotel coz umah SIS aku ada kat sini Mak Long Nor..Aqeem pun boleh berkawan ngan Abg adam..
Aku sampai sini semalam dalam kul 8.50pm bertolak dari Ipoh lepas maghrib coz tak deside pun nak naik cameron highland nie..disebabkan dah lama tak bercuti and lama tak berjalan so kami pun bercadang bawak aqeem ke sini..
Pagi anginnya sejuk sangat aqeem so happy ada kawan ngan abg Adam anak SIS aku...so jom kita layan gambar diorang...
Gambarnya banyak tapi blur laa.nanti aku upload lain la..hihihihi..

Comments

Popular Posts