TaGgeD FrOm ZaI...


Sorry coz lambat nak jawab tag nie..busy sesangat..sekarang baru berkesempatan..Kepada Mun thank kerana bagi tag nie..huhuuh

1. COPY AWARD INI MACAM DAPAT GRAMMY, APA PERASAAN ANDA?
Thank to all my family exspecially my hubby and little prince give me support evertime..Syukur alhamdulilah saya berjaya mendapat award yang tak seberapa nie..Kepada para peminat semua terima kasih di atas sokongan anda selama hari ini..

2. BERITAHU SAPA DAN LINK AWARD INI?
http://zaimunyahyah.blogspot.com //- ZAIMUN BT YAHYAH...

3. NAME THAT PEOPLE CALL YOU?
BABY - gelaran aku kat umah and member terdekat..
syida - panggilan au kat office
acu - anak buah aku la yang panggil
mummy- permata hati AQeem n Daddy la yang selalu akan panggil n anak buah aku Alimin..
SAYANG/YANG/DARLING - sapa lagi hubby aku laa...

4.THING YOUR HAVE DONE YESTERDAY?
pagi - bangun solat subuh, siap barang anak pergi umah pengasuh
tghari -melepak time rest lama..so titun lorr
ptg - balik keje kemas umah apa yang patut
mlm - main ngan anak la..pastu tido

5. FIVE WAY TO BE HAPPY?
1.main ngan permata hati Aqeem
2.bila hubby ada bersama-sama
3.layan aqeem
4.buka fb
5.bila tgk umah bersih

6. APA YANG ADA DALAM FIKIRAN ANDA, BILA ANDA JADI KAYA?
majukan diri n family..pastu pergi haji / umrah bersama family..and membantu org yang memerlukan..


KAWAN-KAWAN YANG KENA TAG

* IDA @ IBU ARISSA
* QUIYAH
* sesiapa yang baca yang nak ditagkan..

Comments

Popular Posts