So SaD..

Lama tak menulis en3 nie..rasa macam tak biasa pulak..hihihi..

Macam-macam rasa ada sekarang nie..Perasan yang tak menentu hala..tak tau nak cakap macam mana..tapi nasib baiklah hubby ada yang banyak bagi sokongan dan mental support.

Aku dapat berita gembira 02.06.2010 tak sangka yang aku nie pregnant..mula-mulanya aku sekadar nak check cyst..doktor kata cyst tak ada yang ada u dah mengandung 5 minggu..ya allah macam tak percaya aku mengandung..masa tu tak ada apa lagi..balik umah story kat hubby dia macam tak percaya when tunjuk gambar scan baru la dia pun percaya..coz aku nie type yang susah gak nak pregnant..Alhamdulilah allah bagi aku rezeki..Rupanya semuanya sementara allah pinjamkan untuk aku..

Aku start bleeding sikit-sikit after 2 day berhenti..masuk 6 week bleeding semakin heavy sampai keluar ketul-ketul perut dah semakin sakit..07.06.2010 semua keluar termasuk la karung..ya allah sedihnya aku..tuhan je yang tau..rasa bersalah kat hubby pun ada..Mungkin ini bukan rezeki aku..Kegembiraan aku tu tak panjang cuma allah bagi pinjam sekejap sahaja..Aqeem pun menggelarkan dirinya abg aqeem coz aku bagi tahu dia..aqeem nanti ada adik..start from now mummy call u abg aqeem.he so happy everyday hug my tummy n kiss..sungguh terharu..bila dah tak ada nie still lagi dia nak hug n kiss..ehmmmm sedihnya..when tell aqeem no baby inside my tummy..dia macam faham kekadang tu..tapi kekadang tu macam tak faham..still kecil lagi apa nak buat..tapi insyallah allah tu maha kaya mungkin dia ada bagi rezeki yang lain..

Comments

  1. Xpe B, Insyaallah nanti ada rezeki lain.. Mungkin ni Allah nk uji ko n hubby...
    Usaha tangga kejayaan... Lepas ni cuba lagi k. Aku doakan... :)

    ReplyDelete
  2. Semoga B terus tabah dan hadapi ujian serta dugaannya dengan sabar.

    Firman Allah SWT dalam Surah A-li 'Imraan Ayat 200 yang bermaksud:

    Wahai orang-orang yang beriman! Bersabarlah kamu (menghadapi segala kesukaran dalam mengerjakan perkara-perkara yang berkebajikan), dan kuatkanlah kesabaran kamu lebih daripada kesabaran musuh, di medan perjuangan), dan bersedialah (dengan kekuatan pertahanan di daerah-daerah sempadan) serta bertaqwalah kamu kepada Allah supaya, kamu berjaya (mencapai kemenangan).

    ReplyDelete
  3. ee...naper aku xtau hang pregnen..nape xcete...apepun aku tumpang sedih tuk hang..InsyaAllah mest ada rezeki lagi tuk hang...

    ReplyDelete
  4. terima kasih mun, kak ina n ida coz bagi sokongan kat diri i nie..insyallah ada rezeki lagi..doakan sesama yer..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts