DaH StarT NaK MakAN BanYak-BanYak

Macam best je tajuk entry aku nie..tadi pagi tadi aku makan roti canai n kuah kari..tghari nie pulak teringin sangat nak makan mee sizzling aku pun pergi la kat jaya jusco semata-mata mee sizzling..sedapnya bukan main lagi..yamee yamee..anak yang nie mee sizzling, aqeem dulu mee goreng mamak..huhuhu..tapi sayangnya ingatkan makan dah mula ok..rupa-rupanya abis makan balik centre terkuar pulak..apa nak buat..janji dah masuk perut dah kenyang dulu baru kuar.nanti minggu depan kita pergi makan lagi mee sizzling lagi ye kepada linda n akak shidah yang teman aku thank bebanyak..
Lupa pulak tak salah aku dalam kul 11.00am kot aku saje je scan ngan dr..nak tgk heart beep..pastu nampak la muka, mata n hidung.Kedudukan baby aku breech.tak per awal lagi nanti baby mummy leh pusingkan sayang..uri dah kat atas..alahamdulilah tak payah nak risau coz masa aqeem dulu uri sampai 6 bulan still kat bawah..appoitment lagi sebulan 5th januari 2010..

Comments

Popular Posts