MeNgHiTuNg HaRi

Saat-saat akhir nie rasanya macam dah tak larat nak bawa perut pun..Tinggal beberapa hari je lagi untuk aku deliver takut pun ada..Kali nie pun operation gak coz doctor yang memang merawat aku tu kata baby aku nie besar jugak..Operation ke normal aku tak kisah minta-minta semuanya selamat..baby dalam perut aku nie rasanya macam tak sabar nak kuar tgk dunia malam sekarang nie memang susah la nak tido dia asyik menendang and mengeras..tapi aku macam dah immune coz aku rasa sakit contraction start aku 31 week lagi..sama macam aqeem syukur alhamdulilah aku berjaya jugak untuk sampai ke 38 week..berkat doa semua yang mendoakan aku nie aku ucapankan berbanyak-banyak terima kasih..
Insyallah minggu depan aku dah start cuti sampai bersalin..kepada kekawan semua doakan aku selamat bersalin,selamat berpantang dan selamat menguruskan diri..hihihi..

Comments

Popular Posts