CluMsy DaY..

Penat aku hari nie..turun naik turun naik lepas nie kalau tak kurus lagi tak tau la..huhuh..banyak sangat urusan kat bawah but aku nie dah tukar department kat atas pasal tu la..tak per yang penting aku happy ngan suasana baru..
Aku heran la kenapa la ada lagi makhluk yang cucuk menyucuk dimuka bumi nie..tikam menikam dari belakang..ish ish ish..dah la rupa clumsy jer aku tgk..menampah betul aku kat budak tu nasib baik aku dah deliver kalau tak..entah la mahu muka serupa gamaknya..hahaha..
tak per aku redoi je apa yang ko buat tu..tapi ingat la bahawa allah maha mengetahui semuanya..mungkin didunia tak ada kena tapi tunggu la ko ada anak, ada family satu hari kena batang hidung sendiri baru tau..
Minta-minta semuanya berjalan ngan lancar la hari nie dah seterusnya..jangan ada lagi minah clumsy tu muka bumi nie..hahahahaha..(gelak dalam nada geram)..

Comments

Popular Posts