InCreAsE YoUr BrEast MilK SuPpLy WiTh FeNuGrEeK SeEdS

Fenugreek nie bagus untuk ibu yang menyusukan anak dan untuk membanyakkan susu..Mungkin masalah akan lagi timbul bila bulan Pose nie..So aku leh suggestkan makan la pil nie..Ramai yang dah mencubanya..Disini aku citer la sikit pasal Fenugreek..
.
.
Fenugreek mengandungi vitaman c, niacin, pottasium dan phytoestrogen yanag mampu meniru kesan horman estrogen untuk menggalakkan penghasilan susu ibu..
.
.
Untuk keberkesanan - boleh dilihat antara 24jam hingga ke 72 jam..Boleh jugak berlaku 2 ke 3 hari atau sehingga ke beberapa minggu..Kesan berbeza mengikut badan seseorang..Seteleh susu dihasilakn mencukupi, pengambilan Fenugreek boleh dihentikan tanpa menggagu penghasilannya lagi..Fenugreek dalam bentuk kapsul senang dah mudah untuk ditelan..
.
.
Setiap ubat ada kesan sampingan tapi yang paling biasa kesannya..kencing akan berbau sirap pokok maple dan peluh..Bagi Ibu yang ada problem asma n alergic pada kacang DILARANG mengambil Fenugreek.
.

.
Kalau korang nak lebih details lagi pasal Fenugreek ini boleh la layari
http://www.babysnowdrop.blogspot.com/
.
.
Aku sekarang tengah mengambil ini alhamdulilah susu dalam bulan pose ini tidak menjadi masalah pada Aqeem..Seronok rasanya boleh memberi BF kepada Aqeem tanpa Formula sepanjang malam...

Comments

Popular Posts