SaMbuNgaN BesT RaYa...

Petang tu aku ke rumah mama..rumah mama lagi ramai orang..orang nie masuk orang nie keluar..syok giler..semua yang mama masak habis la..Sampai aku datang pun tak sempat nak rasa..Tak per la mama nanti mama masak lagi untuk kami sekeluarga lak..hehehe..
Lupa plak..nie lagi satu kisah yang sungguh malang ke apa ke aku tak tau la..Peatng raya tu aku bersalam-salaman la ngan parent aku..Seperti biasa anak bagi ampau kat Parent aku pun bagi la..after salam ada orang datang umah pulak lagi...Mama nie careless juga,sampul tu tak tau letak mana..suddenly dah malam baru teringat mana letak sampul tu..ehmm sedih aku dengar mama macam tak menghargai pulak apa yang aku bagi..tapi aku tak salahkan mama..mungkin masa tu kelam kabut nak sambut orang datang lupa nak simpan..(pujuk diri la nie)...
Bab sedih-sedih abis..bab happy pulak..semalam la baru aku sempat nak beraya umah member-member..Open house tapi malam la..aku dah start keje..Ada 3 orang undang umah Open house..2 je yang aku berkesempatannya...lagi satu umah tu i'm so sorry coz Aqeem dah meragam nak sleep..
First umah member tempat keje aku nie la.Umah Kak Fatimah @ Ijan..makan speggeti n mee hailam.sedap la kak timah lain kali buat lagi ye.boleh bagi 4 star..Then second house umah Asrul member satu kelas n school la kiranya nie..kat sini dapat la jumpa member-member yang lama gak tak jumpa..bini Asrul pulak tengah menunggu hari nak bersalin..Tapi still maintain lagi bawak perut..huhuhu...Hidangan yang dihidangkan sedap-sedap jugak..bihun sup,nuget,speggeti jugak n ada lagi yang tak ingat.. ini boleh bagi 4 star jugak..
Sambil tu aqeem kemain lagi kesana kemari happy giler..but after dah penat gamaknya start la mengamuk nak balik..kami pun terpaksa la bergegas pulang cepat..tak sempat nak jumpa member lain lagi..apa-apa hal aku pesan kat Asrul kim salam je la..
On the way balik jer Aqeem dah terlelap..
Happy sangat dapat jumpa kekawan lama yang tak jumpa last jumpa abis sekolah dulu..gambar tak sempat nak snap..sorry ye..terlupa..

Comments

Popular Posts