BestNYa RaYe..

Dah 4 Syawal dah ari nie..Aku masih lagi dalam suasana raya..Mensyukuri akan nikmatnya diatas apa yang diberi semperna bulan ramadhan yang dah berlalu kini tiba bulan syawal..
Aku nie ada banyak cerita yang nak dikongsikan tapi tak tau nak mula tang mana..huhuhu..
1st of all..untuk pengetahuan korang aku tak jadi beraya kat sabk bernam..coz MIL kata kita beraya di Seri Iskandar, Perak..dekat je ngan umah aku lebih kurang 25 minit sampai la..kami pun tak la tido sana pergi balik ari je..syoknya kira tahun nie aku beraya umah sendiri la..
Aku masak bihun sup tulang jer..Alhamdulilah abis semuanya coz banyak pulak yang datang ke rumah terutama side belah hubby n hubby friend..thank kat kawan² yang sudi dtg umah aku..exspecialy to zaimun, ida, farah, and ina..
Sorry ada keje nanti sambung..hehehe

Comments

Popular Posts